Wednesday, July 1, 2009

Percutiannnku














Alhamdulillah..aku slamat pergi n slamt pulang...Holiday aku bersame family sgt menyeronokkan..mmg best giler..walaupon xjadi pg Hatyai..aku and family tetap happy..3 hari 2 malam di Penang sgt best..waktu yg sgt singkat membuatkan kitorg 1 family menggunakan masa yg sebaiknye...n makan jgn cakap la...nasi kandar..ketiaw kerang..mee rebuss..mee gorengg...mmg da gemokkk..aduhh..terpakse diet balikk...xpe..balik segamat kang aku terpaksa ganti pose2 aku yg tertunggak tu..dose x ganti.. and jalan2 shopping lagi..mmg berat gile barang2..aku and adik aku la jd mngsa nye..tapi xpe..seb bek barang2 kitorg jgk..sume baju2 aku beli tok pakai kat segamat..tp shokk da lame x shopping giler..slalu selai due je baju..ni berlai2..kene la pakai baju baru plak pi sgamat..ceh..=D baru dikatakan new life..hahahh..

0 comments: