Thursday, July 2, 2009

Putrajaya



Aku baru je balik dari Putrajaya..pergi jenguk Tok Hawa..sudah lama aku x berjumpe ngn tok aku belah daddy aku..betapa tok aku tu tersangat lah merindui daddy aku sehinggakan selalu menagis teringatkan daddy aku..tulah yg distorykan oleh Mak Teh aku..hee..Lepas lunch same aku pon dengan x sabarnye ajak adik2 aku yg si nonet tu pg main kat playground..memg panas cuaca..tp x menghentikan niat aku tok bermain buaian..agak lame jgk aku x main buaian..hehe..(x sedar buaian tu dok berbunyi ..cam na putus je rantaii)wee =D Aku pon cepat2 tron..xpasal2 kang putus jgk rantai buaian..hee =0 Lepas maen..daddy pon ajak gerak ke Alamanda pg beli barang2 ..Towel..Stationeries..Bedsheet Pillow sume aku beli di Carrefour..Nak jimatt!!!hee..Agak lame jgak la di Alamanda..sampai mata aku x dapat bukak lagi..pokono tah contact lens ni..na expired ape..pedihh semacam je..hmm..mmg memeritkan..aduhhh...

0 comments: