Tuesday, June 16, 2009

Confius...

Hari ni si dye datang umah..sbb smalam gado besa so si dye dtg na pujuk aku..aku x tau pon yg dye na dtg umah..dye x ckp ape2 pon..bgn2 tido dye tros suh turun bawah umah..na bagi something..lpas aku cpt2 basuh muka, aku tros turun ..and then aku npk wajah si dye..betape aku terlalu merinduimu sayang...i miss u damn muchh...sejak si dye pg tioman .aku da xjupe lagi ngn dye..hummm...td si dye try pujuk aku..ajak transfer s.alam...aku sedih...aku tanak..mcm2 prosedur..leceh...tp aku na transfer..humm..tp aku try jgk tanye mummy tanye whether aku leh tukar ke x campus then mummy ckp..ikot kakak la..aku tros msg si dye cpt2..ckp mummy bgi aku tuka campus..tp kene pk panjang..b4 wat keputusan...tq mummy...btw..thanx tu papa coz belikan ma necklace and bracelete kt tioman..ingt jgk pa kt ma..muaxxx*

1 comments:

ainey maryshal said...

wah kamu xnak berenggang langsung ye....nway congrtas dpt smbg tau....btw nape hide followers????