Wednesday, June 24, 2009

Fightin' again again and again...

Aku gado lagi ngn dye...hmm..Punca gado?Tadi kwan aku ade text aku tanye whether aku berminat ke x na duk umah sewa ng dorang...aku pon cam interested jgk cuz aku x dapat kolej..So..aku pon tanye la detail2 pasal umah tu..N then aku pon tanye si dye kt mane umah sewa yg kawan aku mksud kan tu...Suddenly..si dye mara2 x bg aku dok umah sewa..dye cakap aku miang sgt na duk luar..hmm =( sedihh giler.. Salah ke aku na duk umah sewa ngn kawan2 aku?Padahal dulu tyme dye dok umah sewa , aku x marah pon..tp bile aku ckp na duk umah sewa dye marah aku and cakap mcm2..Sedihh hanye Tuhan je yg tau..huhu..Dye ckp if let say aku and dye brakeup..tu sume punca aku..aku yg membuatkan kami brakeup...Kenapela dye suke assume yg bukan2..aku blom pon duk umah sewa lagi..aku da la xde transport ..na kuar or melepak kt luar pon x de makne..lain la dye..ade transport..Duk Shah Alam..lagi la bole melepak mane2..bukan cam Segamat..ape yg ade?hmm..Setiap kali dye akan menyalahkn aku..And Sampai bile2 pon dye tetap akan menyalahkan aku..(-_-)

0 comments: