Thursday, June 18, 2009

Kesakitan and Kesedihan yg amat sgt...

Suppose today aku kuar ngn dye..Ingat na pg Pavi tgk movie..hmm..tp suddenly it was cancelled..aku bgn2 tdo je..aku terasa sakit sgt kt leher and bdan2 aku ni..terseliuh and maybe salah bantal kowt..humm..aku bgn awal arini dalam 7am..aku cpat2 text dye suh dye wat medical checkup..tido aku x lena sgt..gara2 saki badan sgt and sakit leher..da jadi robot da aku ase..hmm..na toleh2 pon susa..huu..=( Then aku tdo balek..lebih kurang 1:30pm aku tejage cuz dye call aku..

Papa : Ma...ma tido lagi ke?bagnla...na kuar x?
Mama : Humm..ma tido lagi..na kuar la..kn da ckp na kuar..na kuar wat tyme?
Papa :Ok..pa balek umah abah ok..na siap..
Mama :Lek2 r k..(aku pon sambung tido balek)

Then..pas half an hour..aku cpt2 mandi and settlekan PT aku and dye..Then sudenly dye call ckp..

Papa : Ma..sempat ke na tgk wayang?now da kul 3pm..humm.
Mama : Awat x sempat plak?Wayang tutup kul 4pm ke?(Dengn ati yg sedih aku ckp..) Sememgye aku tau dye tanak kuar ng aku.
Papa : Pa kena amek Kak Yan ..takot x sempat..xpela..pa suh mummy amek Kak Yan..
Mama :Xpela...kite x yah kuar..(Cpat2 aku letak telefon)hmm..

Aku sedeh..padehal da set da smalam na kuar..tp..x jd..npk sgt dye lebih pentingkn family dye dr aku..Aku pon siap jgk ..cuz kene amek Sarah dari Tadika..Dye call lagi..

Papa :Papa da otw..
Mama:Xpayah la pa...ma na kuar ni amek Sarah..
Papa :xda mkna.kang naik papa..no no..
Mama:Xpela.kite x ya kua..hmm
Papa :Awat lak..aduh.pnin

Dengan ati yg sedih aku berjalan menuju ke Putra .Sesampainye kt sane aku kuar kunci kete and tros bergerak ke Bank Negara..Aku mengharapkan yg dye akan tunggu aku di rumah..Aku pon amek Sarah and menuju balik ke Putra and parking di sane..Aku ingtkan yg aku and dye akan kuar..So..aku and Sarah berjalan la..Berpeluh jgkla berjalan..kepanasan di tgh petang..Aku pon singgah kt umah Mek..and bersalaman ngn Cik Ros..Mek tgh printout paper2 yg penting tok masuk UiTM ni.aku singgah x lame ..dalam 5 minit..saje .tgk kawan lame..and sesampai di depan rumah..kelibat keta dye lagsung x de..aku jd sedihh..ingtkan dye dtg jgak na pujuk aku kuar ke..tp x langsung..aku sampai di rumah dgn ati yg sgt sedih..huhu..aku tgk HP..langsung xde msg and call lagsung...sampai ati..padehal aku da siap td..tp dye langsung x dtg..padehal dye na pg Concorde..xkn langsung tabley singgah?Concorde ngn umah aku mane la jauh sgtt..Betapa ari ni ari yg sgt menyakitkan and menyedihkann...=(

0 comments: