Wednesday, June 17, 2009

Kembali Bersama....




Sahabat merupakan teman yg paling ISTIMEWA.Betape aku terlalu merindui teman2 ku..Terlalu merindui zaman persekolahan cuz mempunyai teman2 yg sentiase di sisi..baik susah ataupon senang..ini lah teman2 ku di waktu persekolahan..Dari Form 1 untillah now persahabatan kami tetap menjadi ikatan yg teguh ..Aku..Ekin,Mek, Zyra and Lyn pergi mkn and minum kt Ais Kepal..tmpt lepak kitorang...sambil bergossippps...mengenang kisah lame..syiokk gile ..kelaka pon ade bile tingat balik...heheh...then afta 1 hour camtu...Tira dtg..Betape berubah nye kamu Tira..Tapi masih kekal kelembutan mu itu..hihi..I miss U Guys ..Hopfully..our friendship never ends...Amin...Aritu pas mkn2 minum and lepaking sambil bergossips....Kitorang pon decide na pg Taman Tasik Titiwangsa..2 tandanye xde keje la tu..heheh..pas Tira balik..kitorg pon tros bergerak ke TT..sampai sane je..kitorang tros pg Toilet..Si Zyra tu x tahan sgt na bunag air..heheh..sampaikan tali suar pon x leh bukak..ikat mati!!!hahah..mmg kelaka dat tyme...Pas tu kitorang lepakk di Taman and Snap picha..berjalan punye berjalan..kaki kitorang pon da letihh...kitorang pon singgah di kedai beli minerall...haus yg amat sgt..bajet mcm jogging plak..padehal berjalan je..hahahh....pastu..aku pon ajak teman2 ku balik..cuz mummy aku call suh balik cuz na pg Court Mammoth..cuz na beli Ink Printer Brother..teman2 aku punyelah gelak sakan sbb aku na pg Court Mammoth..na wat camne ..tu je tmpat yg aku tau na beli Ink Printer..hehhe..lebih kurang dalam 5.30pm kitorang pon gerak ke kereta Ekin..na pg ke carpark pon sket punye jenuh jgak la na berjalan..peloh2 aku..heheh..xpe..bile lagi na kuarkan peluh ni..bagi badan sehattt sket..hahah..padehal da terlebih sehat da badan aku ni..huhuhu..mane x nye..asek mkn tito..mkn tito..tu jelah keje aku..mane x bdan da naek..xpe2,,afta dis aku start diet balikk..Back to story..afta da sampai carpark..kitorg tros bergerak ke rumah Lyn..untuk menghantar anak dara itu sampai kerumah nye diikuti dengan aku and mek ..pastu kitorag berpisahhh..huhu...Btw..Rindu ngn korang sume...

0 comments: